نوشته شده توسط : آموزشگاه زبان باران

آموزش زبان انگلیسی با اخبار اتومبیل های اپل که خبر۱۵۴ ام است، اختصاص دارد به این خبر که اپل مشغول توسعه نرم افزاری برای اتومبیل های خودران است که قرار است در آینده وارد بازار خودرو شود. متن انگلیسی خبر به همراه ترجمه فارسی را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

آموزش زبان انگلیسی با اخبار اتومبیل های اپلآموزش زبان انگلیسی با اخبار اتومبیل های اپل

Fifty Apple employees left the company to launch this smart device
Apple is rumored to be developing self-driving automobile software or maybe even an actual car.
But a massive team of Apple employees recently left the company because they didn’t want to work on cool tech that might someday be found in a few cars. They wanted to build cool tech that works with all cars.
The Pearl RearVision Wireless Car Backup Camera and Obstacle Alert System is easily the smartest backup camera system on the planet.
It’s wireless and installs on any car in seconds, backing two high-definition cameras that beam HD video right to your smartphone as you back up.
A companion device plugs into your car’s standard OBD port and produces an audible alert when there are obstacles in your path. This kit works with any car or truck out there.

۵۰ کارمند، کمپانی اپل را بدرود گفتند تا این دستگاه هوشمند را بسازند
اپل شایعه کرده است که نرم افزاری برای اتومبیل های خودران و یا شاید حتی یک اتومبیل خودران توسعه داده است. اما تیم بزرگی از کارمندان اپل اخیرا این کمپانی را ترک کردند زیرا آنها نمی خواستند بر روی تکنولوژی کارکنند که ممکن است روزی در خودروهای کمی ایجاد شود. آنها می خواستند تکنولوژی بسازند که در تمام خودروها به کار گرفته شود.
“سیستم هشدار موانع و دوربین پشتیبان وایرلس اتومبیل Pearl RearVision ” به راحتی هوشمندترین سیستم دوربین موجود در بازار به شمار می رود. این دستگاه وایرلس بوده و به سرعت بر روی هر خودرویی نصب می شود و از دو دوربین با کیفیت بالا پشتیبانی می کند که تصاویر HD را به عنوان بک آپ به موبایل هوشمندتان می فرستند.
یک دستگاه همراه متصل به برق داخل پورت استاندارد OBD اتومبیل شما است که زمانی که در مسیر شما مانع وجود دارد صوت اعلام خطر تولید می کند. این کیت تقریباً با هر اتومبیل و کامیونی سازگاری دارد.

 





:: برچسب‌ها: اخبار انگلیسی با ترجمه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: